منوی دسته بندی

۱۰ گیاه و دمنوش برای افزایش میل جنسی زنان و مردان

دمنوش برای افزایش میل جنسی
این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

گاهی میل جنسی در زنان و مردان به علل مختلفی کاهش می‌یابد و غالباً سبب نگرانی زوجین می‌شود. دمنوش برای افزایش میل جنسی به بازار ارائه می‌شوند که به‌طور رایج شامل چند گیاه در ترکیب خود هستند. ماده‌های تشکیل‌دهنده موجود در این دمنوش‌های گیاهی دارای مکانیسم های مختلفی برای عملکرد میل جنسی هستند بدین ترتیب درصورتی که مطمئن نیستند که علل کاهش میل جنسی‌تان چیست، مورد هایی را انتخاب کنید که مزایای متعددی داشته باشد. در ادامه با المونوش همراه باشید.

مطلب پیشنهادی: خواص گزنه  

در ادامه درباره دمنوش‌ها و نوشیدنی‌هایی می‌خوانید که به افزایش میل زنان و مردان کمک می‌کنند.

۱_ دمنوش تقویت قوای جنسی ماکا

ماکا (Maca) گیاهی است که دمنوش تقویت قوای جنسی از آن تهیه می‌شود. این دمنوش افزایش میل جنسی سطح هورمون‌های جنسی بدن را متعادل می‌سازد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۰ در Urology منتشر شد اثرات ماکا را تائید می‌کرد. شرکت کنندگان پس از استفاده ۲۰۰۰ میلی گرم ماکا بصورت روزانه ادعا کردند که افزایش چشمگیر در میل جنسی، عملکرد بهتر جنسی و تعداد مراتب روابط جنسی داشته اند.

همچنین به نظر میرسد که قدرت باروری مردان را هم افزایش داده است. با اینکه خیال میشود ماکا روی میل جنسی زنان و مردان اثر مثبت می گذارد ولی صرفا روی مردان ازمایش شده است. ماکا را میتوان بعنوان یک ویاگرای طبیعی در نظر گرفت اما باید توجه داشته باشید که اثرات آن فوری نبوده و دست کم دو ماه باید از آن استفاده نمایید.

۲_ دمنوش افزایش میل جنسی دارچین

دمنوش گیاهی افزایش میل زنان و مردان که از دارچین تهیه می‌شود، در گذشته نیز استفاده می‌شده است و خواص گوناگونی دارد. یکی از خواص دارچین گرم بودن اونه، دارچین به دلیل داشتن طبع گرم می تونه شهوت رو بالا برده و میل جنسی زوجین رو بالا می‌برد.. این دمنوش برای افزایش هوش نیز مصرف می‌شود و در زمینه‌های بسیاری کاربرد دارد. برای تهیه این دمنوش برای افزایش میل جنسی می‌تونید تکه چوب‌های آن یا پودر دارچین را تهیه کنید و از آن استفاده کنید. خواص چای دارچین را در محتوای دیگری پوشش داده‌ایم.

دمنوش گیاهی افزایش میل زنان
دمنوش دارچین برای تقویت میل جنسی

مطلب پیشنهادی: دمنوش بابونه  

۳_ دمنوش گزنه برای افزایش میل جنسی

همه ی ما از گزنه چیزی جز خارش پوست و التهاب چیزی به یاد نداریم ولی باید بگم همین گیاه خارش آور می تونه کمک زیادی به تقویت میل جنسی بکنه.
ترکیبات گیاهی موجود در برگ گزنه می تونه سطح تستوسترون بدنتون رو بالا ببره و باعث افزایش میل جنسی در طرفین بشه. هرچه سطح تستوسترون در بدن بالا باشه میل به برقراری رابطه در میان زوجین بیشتر می‌شود.

پیش‌تر اشاره کردیم دمنوش گیاه گزنه یک دمنوش برای افزایش میل جنسی به حساب می‌آید؛ حال نوبت به بررسی خود گیاه رسیده است. افزایش و تقویت قوای جنسی -گزنه باعث افزایش و تقویت قوای جنسی می شود-.

بهترین دمنوش برای نعوظ
استفاده از دمنوش گزنه برای افزایش میل جنسی

مطلب پیشنهادی: روش دم کردن دمنوش رازیانه  

۴_ زعفران: دمنوش گیاهی برای افزایش میل جنسی

زعفران در بهبود گردش و جریان خون نقش مهمی داره و گردش خون هم باعث گرم شدن بافت‌ها و افزایش احساسات می‌شه. خود زعفران گیاه ارزشمندی است و خواص گوناگون دارد همچنین این دمنوش گیاهی افزایش میل زنان را به همراه دارد و سبب تحریک بافت اطراف رحم می‌شود.
زعفران بخاطر خاصیت گرم کنندگی باعث تحریک نعوظ در مردان شده و مصرف مداوم اون روی کیفیت رابطه تأثیر مثبت می ذاره، بخاطر همین خواص می تونه تمایلات جنسی رو تحریک کنه و روی کیفیت روابط جنسی دوطرف تأثیر چشمگیری داشته باشه.

دمنوش گیاهی افزایش میل زنان
دمنوش زعفران برای بیشتر کردن میل جنسی

عوامل مختلفی‌ از جمله مسایل روحی روانی، نوع تغذیه، تحرک، شرایط آب‌ و هوایی، سن، بسیاری از داروها و بعضی از بیماری‌ها می‌توانند در کاهش یا افزایش و تقویت میل جنسی در مردان و زنان تاثیرگذار باشند. بسیاری از گیاهان نیز با توجه به مواد موجود در آنها می‌توانند برای کاهش یا تقویت میل جنسی موثر باشند.البته قدرت گیاهان از این نظر یکسان نیست و مواد موثر و میزان مصرف آنها در کاهش یا تقویت میل جنسی دخالت دارد.

مطلب پیشنهادی: خواص دمنوش گلپر  

۵- دمنوش نعنا برای تقویت قوای جنسی

چای نعنا، نمونه اول دمنوش برای افزایش میل جنسی می‌باشد. صبح و ظهر و شب هر دفعه یک قاشق چای خوری پودر نعنای خشک را در یک استکان آب جوش دم کنید و با شکر میل نمایید این گیاه یکی از گیاهان موثر در تقویت قوای جنسی می‌باشد. علاوه بر اینکه دمنوش نعناع یک دمنوش مناسب برای فصل پاییز است.

دمنوش گیاهی افزایش میل زنان
دمنوش نعناع

برگشت میل جنسی افراد مسن یا جوان، تقویت قوای جنسی و تحریک نعوظ استفاده از سیاهدانه یکی از راه‌های افزایش میل جنسی می باشد. یک قاشق چای­خوری روغن سیاه­دانه، چهار قاشق چای­خوری روغن زیتون را چند روز پی در پی میل نمایند استفاده از این گیاه یکی از راه های تقویت قوای جنسی می‌باشد.

مطلب پیشنهادی: طرز تهیه دمنوش شیرین بیان  

۷_ گیاه دامیانا برای افزایش میل جنسی

تأثیر گیاه دامیانا روی میل جنسی از سال‌ها پیش شناخته شده است. در ابتدای قرن بیستم، این گیاه به صورت فراوری‌های دارویی مانند دمنوشی برای افزایش میل جنسی تولید و وارد داروخانه‌های اروپا شد. این روزها نیز انواع مکمل‌های این گیاه برای افزایش و تقویت قوای جنسی به فروش می‌رسد. نتایج پژوهشی که روی ۷۷ زن انجام شده است نشان می‌دهد که مصرف مکمل‌های این گیاه به تنهایی یا به همراه گیاه جینسنگ و جینکو باعث افزایش دفعات ارگاسم، افزایش لذت جنسی و تقویت میل جنسی شده و اختلالات مربوط به خشکی واژینال را کاهش می‌دهد. در این پژوهش همچنین مشخص شد که این گیاه همچنین باعث بهبود اختلالات جزئی جنسی آقایان نیز می‌شود.

دمنوش افزایش میل جنسی

۸_ دمنوش مرزه و افزایش میل زنان

مقابله با ناتوانی جنسی و تقویت قوای جنسی- مرزه باعث تقویت قوای جنسی می شود. ناتوانی جنسی در آقایان به معنای عدم ایجاد رابطه است. همین مسئله هم روی روابط زناشویی آن‌ها تأثیر منفی می‌گذارد. مرزه برای درمان ناتوانی‌هایی که منشأ روحی روانی یا عملکردی دارند موثر است و می‌تواند باعث رفع ناتوانی و بهبود کیفیت نعوظ شود. همچنین این دمنوش گیاهی برای افزایش میل زنان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ما درباره خواص دمنوش آلبالو برای کبد چرب صحبت کرده‌ایم.

از جمله موارد منع مصرف مرزه می‌توان به افرادی که به این گیاه حساسیت دارند، اشاره کرد. البته زنان باردار، شیرده و افراد مبتلا به بیماری‌های خاص نیز بهتر است قبل از هر گونه اقدامی با پزشک خود مشورت کنند.

بهترین دمنوش برای نعوظ

مطلب پیشنهادی: خواص دمنوش آویشن  

۹- درمان خانگی بی میلی زنان با دمنوش خارخاسک

گیاه خارخاسک بیشتر به خارهای تیزی که دارد و اسم عجیب و غریبش (که بی‌ربط به ظاهر آن نیست) شناخته می‌شود. این دمنوش برای افزایش میل زنان، افزایش حساسیت و کاهش خشکی واژن حین رابطه جنسی موثر بوده است. مصرف ۱۰۰ تا ۱۵۰ گرم از این گیاه در دمنوش در طول ۹۰ روز، به طور موفقی میل جنسی را در زنان افزایش می‌دهد.

ما درباره خواص خواص دمنوش آویشن و عناب صحبت کرده‌ایم.

برای تهیه دمنوش گیاهی افزایش میل زنان کافی است ۲ تا ۵ گرم از این گیاه را در لیوان قرار دهید و روی آن آب جوش بریزید. دربی روی آن قرار دهید و صبر کنید تا پس از ۱۰-۱۵ دقیقه دم بکشد. سپس محتویات را از صافی رد کنید و دمنوش خود را نوش جان کنید.

دمنوش تقویت قوای جسمی مردان

۱۰- دمنوش قاصدک و تاثیر آن بر نعوظ مردان

این دمنوش گیاهی برای نعوظ بسیار موثر بوده است. به مرور زمان و با افزایش سن، سطح تستسترون کم می‌شود و به مرور منجر به اختلال در نعوظ می‌شود. همچین کم شدن هورمون در بدن زنان نیز تأثیر خود را به صورت کم شدن میل جنسی نشان می‌دهد. پس نوشیدن این دمنوش برای افزایش میل جنسی بانوان و آقایان موثر است. شریزین حاصل از گیاه قاصدک می‌تواند موجب کاهش سرعت یا جلو‌گیری از فعالیت‌های آنزیمی شود که تستسترون را به استروژن تبدیل می‌کند.

مطلب پیشنهادی: خواص دمنوش بابونه و پونه  

به منظور تهیه‌ی دمنوش گیاه قاصدک کافی است ۱۵ گرم از این گیاه را به مدت ۱۰ دقیقه در یک فنجان دم و پس از صاف کردن، سه نوبت در روز به مدت یک ماه استفاده کنید.

بهترین دمنوش برای نعوظ

یکی از مشکلات شایع در مردان سرد مزاج، مشکلات نعوظ و کمبود یا عدم تمایل به رابطه جنسی است. برای رفع این مشکل راه حل‌هایی مثل استفاده از دمنوش گیاهی برای نعوظ وجود دارد. ما در این قسمت دلایل مختلف ضعف میل جنسی مردان را بررسی می‌کنیم.

ما در مطلب دیگری نیز درباره خواص دمنوش بابونه و هل صحبت کرده‌ایم.

برخی از افراد به دلیل داشتن بیماری‌هایی مختلف، ملزم به مصرف داروهایی برای درمان‌های افسردگی، پرتودرمانی، فشار خون بالا، شیمی درمانی و سایر بیماری‌های شایع هستند. این داروها به دلیل مواد تشکیل دهنده آنها و عوارضی که دارند، ممکن است باعث تغییرات در سطح بعضی هورمون‌های جنسی مانند تستوسترون شوند. برای افزایش قوای جنسی می‌توان از داروهای گیاهی و دمنوش‌ها استفاده کرد.

یکی دیگر از علل کمبود میل جنیس در مردان، ابتلا به بیماری‌هایی است که روی میل جنسی تاثیر دارند. وجود اختلالات جنسی متنوعی مانند زودانزالی، دیرانزالی، اختلالات نعوظ و غیره، می‌تواند بر رغبت جنسی تاثیر منفی بگذارد. دمنوش تقویت قوای جسمی مردان می‌تواند برخی از این بیماری‌ها را برطرف کند.

اما دسته دیگری از بیماری‌های جنسی وجود دارند که بیشتر به عنوان “انحرافات جنسی” شناخته می‌شوند؛ مانند فتیش‌های خاص یا رفتارهای غیر عادی در روابط زناشویی افراد.

یک روش درمان خانگی بی میلی مردان، قطع مصرف و ترک مصرف انواع دخانیات، مواد مخدر و مشروبات الکلی می‌باشد. مصرف بیش از اندازه مشروبات الکلی به سیستم عصبی آسیب می‌رساند و ضمن ایجاد خستگی، عملکرد نعوظ را دچار مشکل می‌کند. برای تقویت قوای جسمی مردان بهتر است مصرف الکل را کم کنید یا به حداقل برسانید.

همچنین مصرف ماده مخدری مانند ماری جوانا، با تاثیر منفی بر روی غده هیپوفیز که در تنظیم تستوسترون نقش دارد، باعث کاهش میل جنسی مردان می‌شود. دمنوش برای افزایش میل جنسی می‌تواند تا بخشی اثر منفی مخدر و الکل را برطرف کند، اما در مهار کامل آن عاجز است.

یکی از پرتکرار ترین سوالات کاربران ما درباره “بهترین دمنوش برای نعوظ” است. نمی‌توان گفت بهترین دمنوش اما می‌توان تعدادی دمنوش گیاهی برای نعوظ معرفی کرد که می‌توانند کمک کننده باشند.

*برخی از دمنوش های گیاهی برای نعوظ عبارتند از:

  • دمنوش دارچین، زنجبیل و هل
  • دمنوش گل گاو زبان
  • دمنوش گزنه
  • دمنوش چای سبز
  • دمنوش قاصدک
  • و…

کلام آخر

استفاده درست از دمنوش گیاهی برای افزایش میل جنسی به افزایش کیفیت رابطه‌ی شما کمک شایانی می‌کند. به شرطی که قبل از استفاده از پزشک و متخصص مشورت بگیرید و سرخود اقدام به مصرف دمنوش‌ها نکنید.

این مطلب فقط جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر بیانیه‌ی رفع مسؤولیت آلمونوش را بخوانید.

آیا می‌شود با دمنوش و گیاهان طبیعی میل جنسی را افزایش داد؟

بله. بعضی دمنوش‌ها و گیاهان دارای طبع گرم و برخی مواد معدنی هستند و می‌توان از آن‌ها برای افزایش میل جنسی و تقویت آن استفاده کرد.

آیا می‌توان میل جنسی را به‌طور طبیعی افزایش داد؟

صد در صد. برای هر نیاز انسان راه‌حلی در طبیعت وجود دارد.

آیا هر دمنوش یا گیاهی برای تقویت طبع جنسی مناسب است؟

خیر. همه‌ی دمنوش‌ها و گیاهان دارای ویژگی‌های افزایش‌دهنده میل جنسی نیستند.

بهترین دمنوش برای نعوظ

بهترین دمنوش‌ها برای نعوظ آقایان عبارتند از: دمنوش دارچین، زنجبیل و هل، دمنوش جینسینگ قرمز، دارچین و هل، دمنوش گزنه، دمنوش گل شقایق و دارچین و دمنوش گل گاو زبان

یک نظر

  • نادیا راهی گفت:

    من استفاده کردم و خیلی راضی بودم
    به شما هم پیشنهاد میدم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *